launching of the TV Audience Survey

4 january 2018

[imas] conducted the TV Audience Survey during the period October 30 - December 10 2017 on a national urban sample of 829 respondents aged 15 years and more. 

The sampling error of the survey is +/- 3.4%. The measurement of the audience of TV channels was performed based on the method of recalling the audience from the previous day: day after recall). Data collection was performed face-to-face, via tablets, during six weeks of continuous measurement, with interviews scheduled by location, gender, age and occupational status. The research project was carried out with the financial support of the Embassies of the United States of America and the Kingdom of the Netherlands in the Republic of Moldova.

Marja de eroare a sondajului este de +/- 3.4%. Măsurarea audienței canalelor TV s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (day after recall). Culegerea datelor s-a efectuat față în față, prin intermediul tabletelor, pe parcursul a șase săptămâni de măsurare continuă, în fiecare zi fiind programate interviuri funcție de localitate, gen, vârstă și statut ocupațional. Proiectul de cercetare a fost realizat cu susținerea financiară a Ambasadelor Statelor Unite ale Americii și Regatului Țărilor de Jos în Republica Moldova. 

Primele locuri din clasamentul audiențelor înregistrate la nivel urban sunt ocupate în ordine de Prime TV, RTR Moldova, Jurnal TV, PRO TV Chișinău și Moldova 1. Pe site-ul companiei [imas] puteți găsi un raport tehnic și explicativ al sondajului, dar și un fișier în format Excel cu rezultatele prezentate pe întreg eșantionul sau pe diferite categorii socio-demografice de public. Pentru mai multe detalii, puteți contacta membri echipei [imas] la telefon: ‎022 26 00 96/079 22 75 87 sau e-mail: office@imas.md.

Toate noutățile