lansarea Studiului de Audiență TV

4 ianuarie 2018

Compania [imas] a realizat Studiul de Audiență TV în perioada 30 Octombrie - 10 Decembrie 2017 pe un eșantion național urban de 829 persoane cu vârsta de 15 ani sau mai mult.

Marja de eroare a sondajului este de +/- 3.4%. Măsurarea audienței canalelor TV s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (day after recall). Culegerea datelor s-a efectuat față în față, prin intermediul tabletelor, pe parcursul a șase săptămâni de măsurare continuă, în fiecare zi fiind programate interviuri funcție de localitate, gen, vârstă și statut ocupațional. Proiectul de cercetare a fost realizat cu susținerea financiară a Ambasadelor Statelor Unite ale Americii și Regatului Țărilor de Jos în Republica Moldova.

Primele locuri din clasamentul audiențelor înregistrate la nivel urban sunt ocupate în ordine de Prime TV, RTR Moldova, Jurnal TV, PRO TV Chișinău și Moldova 1. Pe site-ul companiei [imas] puteți găsi un raport tehnic și explicativ al sondajului, dar și un fișier în format Excel cu rezultatele prezentate pe întreg eșantionul sau pe diferite categorii socio-demografice de public. Pentru mai multe detalii, puteți contacta membri echipei [imas] la telefon: ‎022 26 00 96/079 22 75 87 sau e-mail: office@imas.md.

Toate noutățile