operator call-center

Compania imas angajează operatori call-center 

Obligațiile Operatorului Call-Center:

  • Contactarea persoanelor din baza de date;
  • Realizarea interviurilor telefonice;
  • Înregistrarea datelor.

Ce aşteptăm noi de la voi:

  • Cunoaşterea limbii române la nivel avansat - obligatoriu; 
  • Responsabilitate şi seriozitate; 
  • Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
  • Atitudine profesională la telefon; 
  • Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent; 

Beneficii şi plăţi 

  • Contract de muncă; 
  • Un venit atractiv pe bază în bază de salariu fix + bonificatii functie de performanta; 
  • Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii; 
  • Posibilitatea de promovare; 
  • Posibilitatea formării profesionale;
  • Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoștințele şi abilităţile pot fi însușite şi perfecţionate; 

Ce trebuie să faci? 

  • Să ne contactezi la numărul de telefon 079-705-521 (Marina Belostecinic) 
  • Sau să trimiţi un CV la adresa marina.belostecinic@imas.md