operator call-center
Compania imas angajează operatori call-center
Obligațiile Operatorului Call-Center:
- Contactarea persoanelor din baza de date;
- Realizarea interviurilor telefonice;
- Înregistrarea datelor.
Ce aşteptăm noi de la voi:
- Cunoaşterea limbii române la nivel avansat - obligatoriu;
- Responsabilitate şi seriozitate;
- Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client;
- Atitudine profesională la telefon;
- Atitudine pozitivă, dorinţa de a învăţa lucruri noi, curajos, perseverent;
Beneficii şi plăţi
- Contract de muncă;
- Un venit atractiv pe bază în bază de salariu fix + bonificatii functie de performanta;
- Mediu de lucru profesional, o experienţă interesantă de lucru cu oamenii;
- Posibilitatea de promovare;
- Posibilitatea formării profesionale;
- Participarea la proiecte variate şi dinamice în cadrul cărora cunoștințele şi abilităţile pot fi însușite şi perfecţionate;
Ce trebuie să faci?
- Să ne contactezi la numărul de telefon 079-705-521 (Marina Belostecinic)
- Sau să trimiţi un CV la adresa marina.belostecinic@imas.md