Sondajul a fost realizat în cadrul proiectului Studiul privind Sănătatea și Bunăstarea Tineretului în Moldova „Sănătatea Mea”, finanțat de Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID) și implementat de către misiunea Organizației Internaționale pentru Migrație (OIM) în Republica Moldova, IMAS, Centrul pentru Controlul și Prevenirea Maladiilor (CDC), în parteneriat cu Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale.
studii socio-politice
[imas] barometrul socio-politic_iunie 2020
2 iulie 2020cercetare sociologică la comanda companiei „Public Media”, realizată în perioada 14- 27 iunie 2020 pe un eșantion de 1105 respondenți 18 ani și peste. Eroarea maximă de eşantionare este de ±3.0%.
[imas] percepții cu privire la epidemia de coronavirus II
23 aprilie 2020cercetare sociologică la comanda companiei „Public Media”, realizată în perioada 13 – 17 aprilie 2020, telefonic, pe un eșantion de 722 respondenți 18 ani și peste. eroarea maximă de eşantionare este de ±3.7%.
[imas] percepții cu privire la epidemia de coronavirus
9 aprilie 2020cercetare sociologică la comanda companiei „Public Media”, realizată în perioada 31 martie – 8 aprilie 2020, telefonic, pe un eșantion de 1020 respondenți 18 ani și peste. eroarea maximă de eşantionare este de ±3.1%.
[imas] barometrul socio-politic. februarie 2020
24 februarie 2020cercetare sociologică la comanda companiei „Public Media”, realizată în perioada 07 - 19 februarie 2020 pe un eșantion de 1109 respondenți 18 ani și peste. Eroarea maximă de eşantionare este de ±3.0%.
[imas] barometrul socio-politic. decembrie 2019
17 decembrie 2019cercetare sociologică la comanda companiei „Public Media”, realizată în perioada 2 – 14 septembrie 2019 pe un eșantion de 1090 respondenți 18 ani și peste. Eroarea maximă de eşantionare este de ±3.0%.
rezultate exit-poll 03.11.2019
4 noiembrie 2019sondajul de tip exit-poll a fost realizat în ziua alegerilor locale din Municipiul Chișinău, tur II
barometrul socio-politic. septembrie 2019
26 septembrie 2019cercetare sociologică la comanda companiei „Public Media”, realiztă în perioada 7 – 22 septembrie 2019 pe un eșantion de 1500 respondenți 18 ani și peste. Eroarea maximă de eşantionare este de ±2.5%.